Echipa Wellbeing Institute

Ruxandra Mercea

Ruxandra Mercea este de șapte ani director la Transylvania College, fondator al Asociației Wellbeing Institute și mamă a trei copii. Ruxandra este facilitator al programului Leader in Me în România și a fost invitată ca vorbitor la diferite conferințe la nivel național și internațional. Ea crede că schimbarea și transformarea în educație vin din interiorul fiecărei școli.

Împreună cu echipa de leadership, creează în școala pe care o conduce strategii educaționale ce răstoarnă paradigmele clasice, iar filosofia școlii are la bază patru direcții fundamentale: academic, wellbeing, educație globală și leadership. Speranța Ruxandrei este că tot mai multe școli din țară vor conștientiza că pot să se schimbe pentru binele copiilor.

”Cred în puterea profesorilor și a tinerilor de a influența comunitățile în care cresc și în care se dezvoltă. Când fiecare își descoperă vocea și are încredere în ceilalți să îl susțină, întreaga comunitate se transformă.”

Ciprian Ghișa

Ciprian Ghișa este profesor de istorie, cu 18 ani de experiență de predare. Este director al liniei românești de studii la Transylvania College din Cluj-Napoca, lector universitar la Universitatea Babeș-Bolyai, ofițer pentru examene Cambridge și tată a trei copii. 

În anul 2016, a obținut statutul de inspector pentru școlile britanice internaționale acreditat de Departamentul pentru Educație din Marea Britanie, fiind singurul inspector școlar de altă naționalitate decât britanică, instruit pentru a monitoriza activitatea școlilor internaționale britanice din întreaga lume care doresc să parcurgă procesul de acreditare. În același timp, Ciprian este și facilitator al programului Leader in Me în România și membru fondator al Asociației Wellbeing Institute.

 

Mihai Zoican

Mihai Zoican este profesor de limba engleză din anul 2013. În ultimii trei ani s-a concentrat și pe utilizarea procesului Leader in Me în România, facilitând training-uri specifice acestui proces, adaptând materialele pentru școlile românești și păstrând legătura cu echipa Franklin Covey din Statele Unite. În anul 2019, a decis să reînceapă studiile universitare, iar acum urmează a doua facultate, Facultatea de Psihologie, la Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca.

Simina Bejenaru

Simina Bejenaru este profesorul pentru învățământ primar cu care a început prima generație de școală primară Transylvania College în anul 2000. A fost coordonator și formator în cadrul unor proiecte naționale și internaționale: Educația merită!, Teach for the Future!, Aspire for Teachers. Este facilitator Wellbeing Institute, lucrând cu școlile “Leader in Me”.

S-a implicat în dezvoltarea unor programe de succes – academice și extracurriculare – cu efecte semnificative asupra motivației și asupra gradului de asumare a învățării de către elevi. Crede în potențialul acestora de a fi lideri, parteneri, inițiatori, de a genera schimbări pozitive în viața lor și a comunității, atunci când profesorii lor îi îndeamnă să se descopere, îi susțin, îi inspiră.

Mihaela Romaniuc

Mihaela Romaniuc este profesor de limba engleză de 20 ani. A devenit facilitator Wellbeing Institute pentru că a văzut schimbarea ei și a familiei ei dorind să sprijine cât mai mulți profesori din România. Mihaela a fost trainer pentru profesori, în cadrul programelor “Teach for the Future”, “Aspire for teachers”, acum lucrând cu școlile “Leader in me”

Motivația ei stă în schimbarea pe care o poate aduce în lume prin educație, schimbare care începe cu propria persoană. În ultimii doi ani, Mihaela a înțeles că de starea ei de bine depinde starea de bine a elevilor ei, a familiei, a colegilor. Înțelegându-se mai mult și mai bine pe ea, conștientizând unele trăiri, a ajuns să aibă relații mai bune atât cu elevii și colegii, cât și cu familia ei.