Audit și consultanță

Vă invităm să reflectați asupra următoarelor întrebări:

 Cine și când a scris declarația de viziune și misiune a școlii?

 În ce măsură este ea înțeleasă de oricare elev al școlii?

 Cei care o citesc simt și cred că mesajul ei îi reprezintă, că vorbește despre ei?

 Câți membri ai comunității au contribuit la realizarea ei?

 Planurile de dezvoltare și de management susțin o evoluție a școlii care să ducă la îndeplinirea ei?

 Școala pe care o conduc ca director este și acționează ca o adevărată comunitate?

 În ce măsură activitățile și procesele dezvoltate în școală pun cu adevărat în centru nevoile de dezvoltare personală și profesională ale elevilor și ale personalului?

Împreună cu partenerii noștri, oferim școlilor consultanță și training atât online cât și în școli, pentru:

Îmbunătățirea substanțială a calității experienței de învățare a elevilor și profesorilor din școală

Îmbunătățirea nivelului de wellbeing al tuturor membrilor comunității școlare

Alinierea sistemelor și proceselor din școală cu valorile, viziunea și misiunea școlii

Pregătirea echipei de middle manageri a școlii pentru o mai mare și mai eficace implicare în conducerea și administrarea școlii

Schimbarea culturii organizaționale

Eficientizarea proceselor de dezvoltare profesională

Oferim consultanță pe perioadă mai lungă, pentru a alinia planurile de dezvoltare, de
management și de activități de la nivelul fiecărui departament cu viziunea și misiunea școlii, cu nevoia de a asigura o experiență memorabilă de învățare pentru elevi și cu scopul de a asigura wellbeing-ul tuturor membrilor comunității.

Etape

Prima etapă

Realizarea unei vizite de două sau trei zile (în funcție de mărimea școlii) a unei echipe care cuprinde și un psiholog. Focusul prezenței noastre în școală este de a observa dinamica relațiilor dintre membrii comunității, care e calitatea experienței de învățare a elevilor și profesorilor în timpul lecțiilor și care este gradul de aliniere între sistemele școlii și viziunea și misiunea școlii.

A doua etapă

La finalul vizitei, se realizează un raport care cuprinde o analiză a punctelor tari ale școlii, care trebuie și pot fi dezvoltate în continuare, și identifică zonele în care se poate interveni pentru a atinge obiectivele de transformare dorite.

A treia etapă

Împreună cu echipa de conducere a școlii, sunt identificate acțiunile și etapele lor de punere în practică.

Înscrie-te aici pentru a avea acces la resursele și calendarul evenimentelor noastre

office@wellbeing-institute.ro